WEEKEND.

Hade en helt okej födelsedag bortsett från att jag fick spendera nån timme på vårdcentralen och sova direkt när jag kom hem , fick pengar , kläder å aa.. Skulle dra in till Mönsterås på kvällen men mådde inte bra alls så va hemma istället !
Lördagen va helt OK , gick in till Mönsterås för skulle ha en bra kväll med tjejerna , hade det bra sen mådde jag dåligt och fick dra in till akuten i kalmar med min arm , snälla vänner som bryr sig , tack så jätte mycket ;*
Och va glad att min bästavän följde med mig in ! Kom hem runt 2 på natten och då somnade jag direkt
Sen har jag bara vilat och idag är jag hemma med armen ! Nu ska jag plugga eller sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0