SATURDAY

Hade en trevlig kväll igår , men trött som jag va och värk i hela kroppen drog jag hem tidigt.
Det är lördag idag & vaknade upp förkyld,feber & mensvärk , fick även skit dålig sömn inatt = kan det bli bättre ? Hjälpte till lite ute idag sen gick jag in och min morbror och hans tjej åkte iväg till deras polare så jag bestämde mig för att slå mig ner i soffan och glo på några BB avsnitt som jag missat, hann till gårdagens halva och kan ärligt säga att jag stör mig som fan på den nya tjejen Jessica , och varför är jag inte 100 på , stör mig bara.. Sen att Amandus och Jimmy blev nominerade suger rätt hårt.. Nu ska jag snart äta och det känns som att mitt huvud är lika tungt som en sten , blir bud på att köpa godis sen och glo film & kanske träffa bästavän för lite snack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0