- Dafaq

Åh förlåt för min usla uppdatering, men har fullt upp med skolan och hästarna just nu! Fyller år om en vecka ungefär och blabla..
Igår va jag i skolan sen åkte jag hem och då handlade jag åt mamma sen hem och då tog jag hästarna, runt halv 8 kom Dorota till mig och haha seriöst, jag va så jävla övertrött igår och då blir jag helt jävla flummig, vi va nere hos min syster och hennes kompis ett tag och flumma och sen katten med en jävla mus :( Sen kolla vi film och lite sen somna båda på andra filmen typ direkt haha.. 
Idag har vi mest chillat, kollat film och ätit sen fick vi stressa för gick knappt bussar för henne idag, jag drog med henne en bit och sen till stallet. 
Nu har jag precis duschat och fixat mig och snart ska jag bege mig till bussen mot Oskarshamn! Ha det bra alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0